Hi,
mam na imię Dagmara
Komunikacja i budowanie relacji za pomocą słowa, są czymś, co fascynuje mnie od lat. Ta wiedza pozwala mi z powodzeniem tworzyć treści, które nie tylko trafiają w potrzeby odbiorców, ale również rezonują z nimi i skłaniają do działania.
Wiem, jak opowiedzieć o Twojej marce i projekcie tak, by wzbudzić zainteresowanie i zaufanie odbiorcy. Aby Twoi klienci poczuli wartość tego, co im oferujesz, z czym do nich przychodzisz.
Jak kupujemy? Emocjami. I takie właśnie są moje teksty – poruszają odpowiednie emocje.
Konsultacje online
– dlaczego warto się ze mną spotkać
Nasze spotkanie to czas poświęcony tylko Twojej marce. To całkowity focus na nurtujących Cię problemach i analiza treści pod ich kątem.
Cel
Praca z treścią jest procesem, który wymaga poznania marki. Dlatego przed spotkaniem wyślę brief z kilkoma pytaniami.
Analiza trudności
Omówię problemy na podstawie:
– wybranych tekstów
– spójności i czytelności przekazu marki.
Rozwiązanie
Po spotkaniu opracuję szczegółowy raport. Wskażę, w jakich obszarach i w jaki sposób należy wprowadzić zmiany.
Konsultacje to odpowiedź na Twoje biznesowe potrzeby
Dobrze napisane treści na podstawie przemyślanej strategii to clou budowania relacji zakupowej z klientem.
Moja strona nie trafia do ludzi
Klient nie dokonuje zakupu, nie zapisuje się na newsletter, nie pobiera e-booka (choć jest tylko za email)? Czyli, Twoje treści nie konwertują. Dlaczego? Sprawdzę.
Czas na zmianę
Nadszedł moment na odświeżenie Twojej www, ale nie wiesz, w jakim kierunku zmierzać, by wyróżnić markę i być na czasie z najnowszymi trendami. Podsunę Ci kilka pomysłów. Razem wybierzemy najlepszą opcję.
Chyba coś tu nie gra…
Czy na pewno prowadzisz klienta do koszyka? A może meandruje on po stronie zagubiony, po czym porzuca ją i już nie wraca? Czy Twoja strona jest na pewno user friendly (ma odpowiednią strukturę tekstu, spójną z treścią oprawę graficzną, jest w pełni responsywna)? Sprawdźmy co komunikujesz swojemu klientowi i czy jest to czytelny przekaz.
3,2,1 start…
Właśnie zaczynasz? Robisz mniejsze lub większe kroki w promocji swojego biznesu, ale przychodzi Ci to z trudem? Nie wiesz, jak napisać teksty, aby trafiły do potencjalnych klientów i zostawiły konkurencję daleko w tyle. Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz tego wiedzieć! Stworzył*ś już super markę, resztę podpowiem 😉.
Kto zaufał mojej wiedzy i doświadczeniu?
www.ova.com.pl
www.mebletwojemiejsce.pl
www.motomoda24.pl
Pytania & odpowiedzi
Właśnie zaczynam, nie mam jeszcze strony www, ani treści, czy taka pomoc jest mi potrzebna?
To jest najlepszy moment. Zaplanowanie strategii komunikacji przed rozpoczęciem działań marketingowych i budowaniem wizerunku to podstawa działania prowadzącego do osiągnięcia sukcesu. A co najważniejsze, pozwoli Ci zaoszczędzi nie tylko czas, ale i pieniądze inwestowane w promocję.
Zdecydował*m się na konsultację, jak wyglądają poszczególne kroki ?
Wybierz interesujący Cię temat konsultacji, dzień i godzinę spotkania, a następnie dokonaj wpłaty. Otrzymasz wiadomości mailowe: z potwierdzeniem, briefem, fakturą (jeśli zaznaczysz taką opcję) i linkiem do pokoju. Bardzo ważne! Sprawdź foldery SPAM oraz OFERTY.
Jak przebiega spotkanie z Tobą?
Konsultacje to nie tylko nasza rozmowa, to również czas, który poświęcę na przygotowanie oraz stworzenie raportu. Dlatego, abym mogła przeanalizować treści opowiadające o Twojej marce proszę Cię, abyś wypełnił* brief (dostaniesz go w mailu). Zobacz czym jest brief.
Mam pytanie, ale nie znalazł*m odpowiedniej opcji na stronie?
Po zakupie konsultacji dostaniesz ode mnie wiadomość z linkiem do briefu – opisz tam koniecznie to, co Cię nurtuje. Pamiętaj poruszamy się w obszarze komunikacji z klientem oraz tworzenia tekstów.
Czym jest brief?
Brief to, krótka ankieta z kilkoma pytaniami na temat Twojej marki (produktu, usługi, rozwiązania), branży, konkurencji oraz grupy docelowej. Pozwoli mi to na zebranie podstawowych informacji i dokonanie wstępnej analizy już przed spotkaniem – dzięki temu wspólny czas przeznaczymy na konkretną pracę.
Jak mogę opłacić spotkanie?
Wybierz termin i godzinę spotkania w kalendarzu rezerwacji – następnie system automatycznie przekieruje Cię do dostępnych metod płatności. Ty decydujesz wg własnych preferencji.
Dlaczego warto skorzystać?
…komunikacja jest kluczem do skuteczności!
Słowo to narzędzie o
olbrzymiej mocy kreowania świata klienta.
Dagmara