Oprawa graficzna marki

Oprawa graficzna marki – co, jak i dlaczego?

80% – tyle informacji na temat Twojej marki może zostać w pamięci klienta, jeśli będziesz się posługiwał odpowiednią identyfikacją wizualną oraz świetnie zaprojektowaną i dobraną oprawą graficzną.

Dlaczego?

Dlatego, że treści wizualne to właśnie 80% zapamiętanego przez nas przekazu – to okazja, z której nie tylko warto, ale po prostu trzeba skorzystać budując własną markę.

Szczególnie teraz, w dobie dynamicznej i „obrazkowej” komunikacji.

agencja reklamowa, marketingowa, kreatywna wroclaw

Jak?

Doświadczamy otaczającego nas świata za pomocą zmysłów, a wzrok jest zdecydowanie biznesowym sprzymierzeńcem.

Na tej podstawie możemy się pokusić o stwierdzenie, że oddziaływanie obrazem na klienta musi przynieść marce sukces.

A przynajmniej powinno, wszystko zależy od tego, jak zostanie stworzona jej komunikacja wizualna.

Aby marka nie zginęła pośród tysięcy jej podobnych, musi zaoferować klientom coś, co ją wyróżni, coś, co spowoduje, że ją zapamiętają.

oprawa graficzna marki edited

Spójna oprawa graficzna marki to jeden z elementów, który będzie za to odpowiedzialny.

Co?

Logo – odpowiednio zaprojektowane stworzy skojarzenie, które pozostanie w świadomości klienta. Ten prosty i oszczędny w formie znak graficzny, często wzbogacony nazwą ma jeszcze jedną ważną cechę – jest uniwersalny. Co oznacza, że może zostać umieszczony na dowolnym elemencie – od skuwki długopisu poprzez przestrzeń medialną na wielkoformatowych wydrukach skończywszy. 

Wraz z logiem istotnymi elementami są również użyty font oraz kolory marki.

Gdy powiem kolor Ferrari pomyślisz czerwony, gdy rzucę Netflix, czy Google przed oczami stanie Ci charakterystyczny układ liter tworzących nazwę na określonym tle – wszystko to tworzy spójną i powtarzalną całość tych marek, która nadaje im wiarygodność.


Szukasz wsparcia? Sprawdź to:


Dobrze wykreowana oprawa graficzna wzbudza zaufanie odbiorcy.

Grafiki i zdjęcia – pojawiające się w artykułach blogowych, w postach w mediach społecznościowych oraz jako elementy na stronie www, również tworzą spójny i zapamiętywalny przekaz. 

Dobre wrażenie robi się raz. Dlatego tak ważne są profesjonalnie wykonane grafiki i zdjęcia produktów lub te przedstawiające usługi. Ruchomy obraz natomiast jest tym elementem, który dzięki wprowadzonej akcji szczególnie łatwo zostaje zarejestrowany przez nasz mózg, wystarczy spojrzeć jaką popularnością cieszą się wszystkie filmiki w social mediach! Inwestycja w video to pewnością dobry ruch.

Logo, font, kolor powtarzalne w elementach umieszczanych na responsywnej stronie www, materiałach drukowanych, social mediach i oczywiści sygnujące produkt lub usługę, są wizytówką Twojej marki oraz wyznacznikiem jakość, którą kreujesz.

Dobry produkt lub usługa to taki, po który klienci sięgają chętnie, taki, którego polecają i któremu ufają. W Hi – design sprawimy, że będzie na nim Twoje logo!

Skalujemy biznes!

agencja kreatywna Wrocław - reklama i marketing all in one
CONTENT MARKETING
STRONY INTERNETOWE
KONSULTACJE ONLINE

Doceniają nas między innymi:

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się nim: