Twój adres e-mail to...
...łakomy kąsek dla botów 🤖
Chronimy go tak, by klienci mogli klikać i pisać, a roboty spamujące widziały tylko ścianę kodu.
teraz 50% taniej!
Chronimy go tak, by klienci mogli klikać i pisać, a roboty spamujące widziały tylko ścianę kodu.
teraz 50% taniej!
Jak dobrze zaprojektować działania, by zmaksymalizować konwersję strony www i zaoszczędzić czas? Z pewnością poprzez idealny duet – automatyzację i lejek sprzedażowy.
Jak to zrobić?
Po odpowiedź zapraszam do kolejnego hi-designowego case study – tym razem rzecz będzie się działa z polityką w tle, jednak na pierwszy plan wysuwa się kreatywność i dobrze zaprojektowana strategia marketingowa.
O czym przeczytasz w naszym artykule?
Anna Sobolak – ówczesna kandydatka na posłankę do Sejmu X Kadencji – zgłosiła się do nas z prośbą o pomoc. Zależało Jej na tym, by ze swoim – skądinąd świetnym programem – dotrzeć do większej liczby odbiorców. Działała z sukcesem lokalnie, ale jak wiadomo – by mogła coś zmienić – musiała sięgnąć wyżej. Jedyną opcją było zostanie posłanką. Niestety czasu mieliśmy niewiele.
Wysłuchaliśmy Jej pomysłów, planów i…
…przystąpiliśmy do szczegółowej analizy i budowania strategii marketingowej.
Tak!
Odłożyliśmy na bok wątek polityczny i skupiliśmy się na:
Co zrobiliśmy?
Postanowiliśmy pójść na całość i spuściliśmy ze smyczy wygłodniałe psy naszej kreatywności. Wykorzystaliśmy zamęt wokół referendum.
Stworzyliśmy intrygującą stronę www.referendumobywatelskie.pl i umieściliśmy tam pytania, które w rzeczywistości były odpowiedzią na te postawione w referendum ówczesnego rządu
Na tym etapie postanowiliśmy wykorzystać automatyzację klasycznych mechanizmów sprzedaży.
Z pewnością zastanawiasz się…
Zanim jednak odpowiem na to pytanie, przybliżę idee działania lejka sprzedażowego.
To narzędzie, działające podobnie, jak nić Ariadny, z tą różnicą, że nie mamy tu ani labiryntu, ani okrutnego Minotaura. Mamy za to celowe prowadzenie klienta od obudzenia świadomości zakupowej, poprzez realizację zakupu i na działaniach posprzedażowych skończywszy.
Główne etapy leju sprzedażowego to:
Wracając do naszego case study – jak zastosowaliśmy to narzędzie w połączeniu z sytuacją pani Anny? Oczywiście naszą intencją nie była sprzedaż, chcieliśmy wzbudzić zainteresowania i sympatię dla przyszłej pani poseł na tyle, aby zdobyć potencjalnego wyborcę.
Świadomość w została już obudzona – cała Polska żyła wyborami – trzeba było tylko zapewnić wyborcy dostęp do odpowiednich informacji, by następnie płynnie już przeszedł przez kolejne etapy. Wykorzystaliśmy, jak już wspomniano mieloną w przestrzeni informacyjnej akcjęreferendum. Osoby, które trafiały na stronę i oddawały głos, zostawały przekierowane na wyniki referendum obywatelskiego. Po zapoznaniu się z wynikami bezpośrednio na www p. Anny, mogły zdobyć wszelkie potrzebne informacje, które pomagały im w podjęciu decyzji wyborczej.
Pani Anna Sobolak została posłanką na Sejm X Kadencji.
Automatyzacja pozwala na ogromną oszczędność czasu oraz elastyczność w powtarzalności działań, na wielu płaszczyznach i to na bieżąco. A to przekłada się bezpośrednio na wzrost konwersji.
Co można zautomatyzować, aby zyskać więcej czasu na inne zadania? Oto lista działań:
Wykorzystaliśmy automatyzację pracując nad projektem dla p. Anny Sobolak. Według naszych narzędzi analitycznych, dzięki strategii opracowanej przez Hi-Design kandydatka uzyskała dodatkowo około 500 głosów! Wynik ten był wyższy od kolejnej osoby z listy Koalicji o 450 głosów. Cel został zrealizowany!
Nie wiesz, jak poprawić konwersję na swojej www?
Napisz do nas!
Dla HI-Design sky is the limit…
Jednak nie musisz robić tego sam – jeśli brakuje Ci wiedzy, czasu lub umiejętności – umów się, jak Piotr, na konsultację do naszego specjalisty Sebastiana!